Testa utstyret og gjorde reint til 17. mai
Det passer nok godt for alle at brannmanskapa tester utstyret og øver på brannslukking no i maidagane. Tradisjonelt har det vore brannmannskapa sitt ansvar å få vekk grus og strøsand frå asfalten mellom Talgøfabrikken og Matkroken Todalen. Onsdag kveld rigga dei seg til med brannpumper og slangar – og sette i gang med spylinga.
