Foto: Jo Gjeldnes
Hopp under nyhetssakene

Tregt og ustabilt breiband – oppdatert

Jon Olav Ørsal Torsdag 6. februar 2014

Heilt sia Svorka Aksess oppgraderte det trådlause breibandet til Todalen har nettet vore ustabilt og til tilder heilt stansa opp. Torsdag kveld var det stans og brot fleire gonger, vi har fått fleire henvendinga med spørsmål om «vi har nett her» i redaksjonen.

Ola Magne Nordvik fortel at det har vore problem på Nordvik etter oppgraderinga i januar. Han har vore i kontakt med vakttelefonen om problemet, og tykkjer det er på tide at Svorka Aksess tek skikkeleg tak i dette no for å få til stabil drift.

Daglig ledar Håkon Solvik responderte fort på vårt opplag på Todalen.no. Han understrekar kor viktig det er at problem blir meldt meldt til Svorkas kundesenter.   Ordinær opningstid: Mandag – Fredag: 08.00-15.30 Vakttelefon utenom opningstid kan skje måndag – fredag 15.30 – 21.00.  Laurdag – søndag 12.00-21.00. Henvending skjer på vakttelefon 07165. Håkon Solvik skriv i sin e-post til Todalen.no:

«Jeg viser til artikkel på todalen.no i kveld, og vil komme med en liten tilbakemelding. Nå trodde vi oppriktig at problemene etter oppgraderingen i Todalen var borte, og har levd i den tro fordi det den siste tiden har vært få henvendelser om problemer til kundeservice hos oss. Nå kan ting tyde på at dette ikke er tilfelle likevel.

Jeg vil derfor poengtere at vi er helt avhengige av at folk faktisk melder inn feil til oss, og dere kan være trygge på at Svorka Aksess tar alle innmeldte problemer alvorlig, og følger de opp. Vi ser på dette allerede, men kan ikke gi noen eksakt tid for når vi finner ut av problemet, som ikke ser ut til å ramme alle kunder. Jeg vil gi oppdatert informasjon i løpet av fredag.»

Det er altså viktig at du som har problem tek kontakt med Svorka Aksess, slik at dei får testa ut kva som er problemet.

Først publisert: 6. februar 2014, 19:53 - Sist oppdatert: 7. februar 2014, 21:40