Talgø vart i går kåra som vinner av Svanens merkebrukerpris 2013. Talgø var som ein av 4 kvartalsvinnere nominert til den gjeve prisen ”Svanens merkebrukerpris 2013, forbrukermarked” for sine Svanemerkede MDF veggplater. På dagens Svanekonferanse i Oslo vart det klart at det var Talgø som gikk heilt til topps, skriv Talgø i ei rykande fersk pressemelding. Dette i konkurranse med store aktører som Coop, Neutral, og ikkje minst RBI Interiør/Smartpanel, som er ein konkurrent på veggplater.
Svanens merkebrukerpris deles ut til eit selskap som har gjort eit særlig godt arbeid med å synliggjere Svanemerket i sin markedsføring og kommunikasjon, bedrifter som virkelig tar miljøansvar og bruker merket for at det skal være enkelt for forbrukarane å ta gode valg i kvardagen.
Logoen er kjent av 98 prosent av befolkningen, og prisen ”årets merkebruker” er innstiftet av Miljømerking for å stimulere til økt merkebruk. Vinnarane i hvert kvartal gjekk viare til den store finalen på gårsdagens Svanekonferanse, 5. juni 2014. Her kåret ein ekstern jury den endelige vinnaren av Merkebrukerprisen 2014.
Salgssjef Brynjar Ansnes Moe representerte Talgø og tok imot prisen fra Miljømerkings direktør, Anita Winsnes.
Prisen er laga av tre som er teke ut av norsk bærekraftig skog. Treet må velges ut eit år i forveien, og skal både hogges, tørkes og freses før den heldige vinnaren kan stå med prisen i hendene. Kvar pris er unik og har ulik karakter ettersom strukturen i kvert tre-emne er forskjellig. Dette understreker at også mottakerne er ulike, og at den individuelle innsatsen som legges ned hos bedriftene er mangslungen.