2020 var eit bra år for daglegvarebransjen i Norge, med ein omsetningsauke på rundt 10%. Matkroken Todalen var ikkje noko unntak i så måte og kan vise til ein omsetningsauke på 10,6%. Matkroken Todalen auka omsetninga på daglegvarer frå 9 millionar i 2019 til 9,9 millionar i 2020.
L. Hals driv i tillegg til daglegvaredel gjennom Coop Matkroken-systemet og med sal av landbruksvarer, drivstoff og olje. Omsetninga for landbruksvaredelen syner ein bitteliten auke på 0,2% i omsetninga frå 2019 til 2020, medan omsetninga for drivstoff og olje gjekk ned med 15% i same periode. Provisjonane frå Norsk-Tipping, Posten og Postnord auka òg bra i 2020 samanlikna med året før. Spesielt gjeld dette Postnord, kan handelsmann Nordvik fortelje.
Han fortel vidare at veksten ved TalgøMøretre i Todalen i løpet av 2019/20, har vore ein viktig faktor for omsetningsauken på daglegvaresida i 2020.
Koronaen påverka sjølvsagt:
Koronasituasjonen påverka sjølvsagt og Matkroken Todalen. Tapt omsetning frå påsketurismen, avlyste 17-maifeiringar, saman med redusert omsetning frå fotball-cupar, festivalar, basarar og andre arrangement, som vart arrangert i mykje mindre skala enn normalt, påverka omsetninga negativt. Men stor auke i lokalhandelen kompenserte for dette, og vel så det, seier han. Ein bra turistsesong bidrog òg positivt, legg han til.
Nordvik er på bagrunn av tala for 2020 godt nøgd med utviklinga for L. Hals AS.