Nordvik Grendalag inviterer til 17. maifeirng i Nordvik forsalingshus klokka 15:00, da det blir servert sodd og pølser. Tale for dagen. Etterpå blir det leikar og loddsalg på Øygarden. Det heile blir avslutta med kaffe og kaker rundt klokka 17:30.
Nordvik Grendalag ønsker alle velkommen til 17. maifeirng i forsamlingshuset.

